Nieuwe plannen!

Hallo allemaal,

Zoals jullie kunnen zien is het alweer een behoorlijk tijdje geleden sinds mijn laatste post. Voor mij is namelijk een heel nieuw leven begonnen, het leven als student. Ik studeer International Bachelor of Communication and Media aan de Erasmus Universiteit van Rotterdam sinds afgelopen september. Het leven als student bevalt me uitstekend en de studie vind ik tot nu toe ook erg leuk. Een groot nadeel vind ik echter wel dat we weinig vakantie hebben. We waren met Kerst 2 weken vrij, maar voor de rest worden het hele jaar, tot ong. midden juni, gewoon op de universiteit verwacht. Gelukkig zijn we vanaf ong. midden juni tot begin september wel vrij. Voor die periode ben ik dan ook alweer druk bezig om vakanties te plannen. Zoals de planning er nu uitziet ga ik samen met een vriendin, Marloes, 3 weken backpacken. Een echte route hebben we nog niet, maar waarschijnlijk doen we in ieder geval de Baltische Staten (Estland, Letland en Litouwen) aan en zullen we proberen ook Helsinki in Finland te bezoeken. Zodra we meer informatie over onze route etc. hebben zal ik deze blog weer updaten. Verder heb ik eergisteren een vliegticket naar Boekarest (Romenië) gekocht voor op 2 augustus 2011. M'n ouders en broertje gaan namelijk op vakantie naar Romenië en Bulgarije voor 4 weken. Mijn backpackvakantie overlapt hun vakantie voor een gedeelte, maar alsnog kan ik ruim 2 weken me ze meereizen. Daarom zal ik op 2 augustus om 9.35 uur vanaf Eindhoven met Wizzair vertrekken naar Boekarest, waar ze mij op zullen pikken. Zo ben ik ook nog net op tijd om m'n broertje te kunnen feliciteren, want hij is op 3 augustus jarig :). Zodra ik meer informatie heb, zal ik het jullie laten weten!

Groetjes!! Maaike

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!