Laatste weekje

Hallo allemaal,
Hier een berichtje vanuit Slovenie, Postojna. Ik heb niet zo heel veel tijd dus ik zal het kort houden. De laatste week hebben we het in Montenegro heel leuk gehad. We zijn naar Cetinje geweest, naar Albanie (Skodra, een hele andere wereld!), hebben aan het strand gelegen en hebben een klooster, het klooster van Ostrog, in de binnenlanden van Montenegro bezocht. Het weer was fantastisch, dus we hebben niks te klagen. Gisterochtend hebben we onze spullen weer ingepakt en zijn we vertrokken richting Slovenie. Slovenie haalden we echter niet in 1 dag dus hebben we overnacht in Kroatie, om precies te zijn in het kustplaatstje Vodice. Vandaag zijn we om ongeveer 17.00 uur aan gekomen in Slovenie en zijn we op een camping in Postojna gaan staan, bekend om zijn grotten. Aankomende drie dagen zullen we uiteraard de grotten bezoeken, een dagtrip naar Ljubljana ondernemen en naar Bled gaan. Ik hoop dat het weer een beetje goed blijft en weet zeker dat het een prachtige afsluiting van de vakantie zal zijn.
Groetjes!! Maaike