Morgen is het dan zover!

Hallo allemaal!
Morgen is het dan eindelijk zover, we gaan op vakantie. We zouden eigenlijkvandaag al vertrekken, maar we redden het niet met inpakken. Daarom gaan we morgenvroeg weg. Ik hoop dat jullie vanaf morgen regelmatig berichtjes kunnen lezen op deze site, maar ik kan niks beloven. Ik heb namelijk geen idee hoe vaak de mogelijkheid zichzal voordoen om te internetten. Misschien toevallig een aantal keer, maar misschien heb ik als we terugkomen geen één berichtje gepost ;). Nouja, jullie zullen het wel merken!
Groetjes!!

Reacties

Reacties

Jaap

Groeten van Jaap, Arijan nog gefeliciteerd.
Is alweer jullie laatste week van de vakantie,
gaat snel he, in nederland regent het vandaag.
Leuk jullie reisverslag te lezen, ik zal het ook laten
zien aan tante Leen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!