Nog een paar weekjes...

Hallo iedereen,

Hartelijk welkom op mijn reislog. Als jullie het interessant vinden, zullen jullie in de zomervakantie de mogelijkheid hebben om mij (en mijn ouders en broertje)te volgen op onzereis. Ook dit jaar zullen we weer ongeveer 4 weken van huis zijn met onze vouwwagen. Het idee is omnaar oost-europa te gaan, maar aangezien we nooit van tevoren boeken, wordt de planning onderwegnog wel eens gewijzigd. Toch zal ik jullie informeren over onze voorlopige planning. De bedoeling is dat we op maandag 20 juli uit Nederland vertrekken en op weg gaan naar Belgrado (Servië). Daar zullen we 2 of 3 nachtjes op een camping verblijven, waarna we doorrijden naar Montenegro. Ook in Montenegro zullen weeen camping opzoeken waar we ongeveer 2 weken zullen vertoeven. We zijn erg benieuwd... Voor zover is de planning nog aardig zeker, maar waar we na Montenegro heen zullen gaan weten we nog niet zo goed. We hadden eerst het idee om vanuit Montenegro de Adriatische zee over te steken naar Italië, alleen dit gaat waarschijnlijk niet door, omdat de boot te duur is. Een andere mogelijkheid, eigenlijk de enige andere als we niet langs Belgrado weer terugwillen, is langs de Kroatische kust naar het noorden te rijden en nog ongeveer anderhalve week in Slovenië of het noorden van Italië te kamperen. Zelf denk ik dat we dit gaan doen. Nouja, zoals jullie horen zitten er nog wat onzekerheden in onze plannen, maar ik hoop dat jullie een aardig beeld hebben gekregen. Nu moet ik eerst nog een toetsweek en een Grieks examen overleven, dus dat ga ik eerst maar 'even' doen!

Groetjes!!
Maaike

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!