Vorige vakanties

Hallo iedereen,

Het leek me wel leuk om even in het kort te vermelden waar we in vorige vakanties zoal naar toe gegaan zijn:

1996: Limburg - aan de Maas - huisje - 2 weken
1997: Duitsland - Winterberg - huisje -2 weken
1998: Groot-Brittannië - Zuidoost-kust - stacaravan - 2 weken
1999: Nederland -Vlagtwedde (in Groningen) - huisje - 2 weken
2000: Spanje - Costa Brava - huisje - 2 weken
2001: Frankrijk - St. Gils Croix de vie - kamperen - 2 weken
2002: Canada - Toronto, Niagara Falls, Ottawa, Montreal,Quebec City -bij familie in in hotels - 3 weken
2003: Italië - Pescara, Rome, Venetië - huisje en kamperen - 3 weken
2004: Oostenrijk (Wenen), Hongarije (Balatonmeer, Boedapest), Slowakije (Bratislava,
Tatra gebergte), Tsjechië (Praag) - kamperen - 3,5 week
2005: Zuid-oost Frankrijk - Lac d'Annecy, Barcelonette, Middellandse zee - kamperen - 3 weken
2006: Kerst: Barcelona - hotel - 5 dagen -->Mama en Maaike
Zomer: Frankrijk (Loire, Contis Plage), Noordwest Spanje (Santiago de Compastela),
Portugal(Porto,Lissabon) - kamperen - 4 weken
2007: Kroatië - Istrië (Porec), Cres (eiland), Plitvicka Jezera, Dubrovnik - 4 weken - kamperen
Op de terugweg door Bosnië - Mostar - hotel - 1 nacht
2008: Mei: USA - San Francisco, Yosemite, Death Valley, Las Vegas, Hoover Dam, Grand
Canyon, Los Angeles) - kamperen met camper - 18 dagen
Zomer: Frankrijk - Dune du Pilat (Bordeaux), Anduze - kamperen - 19 dagen
Herfst: Duitsland, Luxemburg - Trier, Luxemburg (stad) - huisje - 1 week
2009: Alleen Maaike (met school): Mei: Griekenland - Olympia, Delphi, Kalambaka, Athene,
Kreta, Mycene, Nafplion - kamperen - 3,5 week
Zomer: Servië (Belgrado), Montenegro, Slovenië - kamperen - 4 weken

Poe poe, nou dit zijn ongeveer al onze bestemming tijdens vakanties geweest. We zijn nog wel eens vaker in mei of in de herfst weggeweest dan in bovenstaand schema, maar dat zou ik allemaal niet meer precies weten. Ook ben ik toen ik zeer jong was in Duitsland en Frankrijk wezen kamperen met m'n ouders, maar daar kan ik me niks meer van herrinneren.

Groetjes!!
Maaike