Nog iets meer dan een week...

Hallo allemaal!
Laughing

Nog iets meer dan een week en dan is het zover, we gaan op vakantie! Inmiddels zijn we alweer druk bezig met allerlei voorbereidingen treffen. Zo hebben paps en mams een paspoort aangevraagd, want die waren verlopen, heeft paps een rijbewijs aangevraagd, want die was ook verlopen, is ons vouwwagentje gemaakt bij de garage en is de auto gekeurd. Vorig jaar in de vakantie waren de remmen van ons vouwwagentje namelijk vastgelopen in Frankrijk en heeft een Franse garage er wat aan gesleuteld zodat we onze vakantie in ieder geval konden voortzetten. Maar dit was eigenlijk een tijdelijke reparatie, dus moest hij nu nog een keer goed gerepareerd worden. Vandaag kregen we een telefoontje van de garage dat het gelukt was en we hem kunnen ophalen. Dat gaan we waarsch. dit weekend doen. We moeten daarvoor naar Friesland, omdat de vouwwagen bij oma gestald staat. Dan blijven we ook gelijk bij oma logeren. En dan begint volgende week het grote inpakwerk. 'T gaat allemaal goedkomen!